Onze Customer Succes Managers staan voor je klaar!
Ontdek wat de Customer Succes Manager voor jou kan betekenen
Bij Noordhoff staat klanttevredenheid centraal. Daarom krijgt iedere klant die rechtstreeks bij Noordhoff bestelt een vaste Customer Succes Manager (CSM) toegewezen. Iemand die je persoonlijk kent, met je meedenkt en zich inzet voor een succesvolle samenwerking. Dit persoonlijke contact maakt voor veel van onze klanten het verschil.
De rol van onze Customer Succes Manager
Onze Customer Succes Managers zijn betrokken professionals die jouw organisatie en uitdagingen écht leren kennen. Je kunt altijd bij hen terecht met vragen, wensen of zorgen. Door deze korte lijnen en een vertrouwde relatie kunnen we snel schakelen en proactief inspelen op jouw behoeften.
De CSM is meer dan een contactpersoon, het is een strategische partner die proactief meedenkt, knelpunten signaleert en mogelijke oplossingen aandraagt. Of het nu gaat om een efficiënte start van het schooljaar of advies bij het gebruik van onze digitale leeromgeving — de CSM staat naast je, elke stap van het schoolseizoen.
Wat we gedurende een schooljaar doen & waarom dit belangrijk is
Jaarlijkse kick-off & Onboarding
Evaluaties
Inzichtelijke rapportages
Optimalisatie en verbeteringen
Heb je vragen of wil je een afspraak met jouw Customer Success Manager?