Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of gebruikersnaam ben vergeten?
Wachtwoord vergeten?
Ga naar het inlogscherm als je je wachtwoord bent vergeten of als je wachtwoord het niet meer doet:
- Klik op 'Inloggen';
- Kies voor 'Wachtwoord vergeten';
- Vul het e-mailadres in waarmee je bij ons geregistreerd staat;
- Je krijgt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Een wachtwoord bestaat uit minimaal acht tekens, waaronder één cijfer en één hoofdletter. De volgende tekens mogen gebruikt worden: ! @ # $ % ^ & * ( ). Het woord 'Noordhoff' of een woord dat in de gebruikersnaam of het e-mailadres voorkomt kan niet worden gebruikt.
Krijg je geen e-mail? Dan is het mogelijk dat deze geblokkeerd door een spamfilter. Dit kan je oplossen door [email protected] aan je adresboek toe te voegen.
Gebruikersnaam vergeten?
Je gebruikersnaam is altijd het e-mailadres waarmee je bij ons geregistreerd bent. Weet je niet meer met welk e-mailadres je een account hebt aangemaakt, dan kun je via 'wachtwoord vergeten' controleren welke de juiste is. Je ontvangt enkel een e-mail om je wachtwoord te resetten als het e-mailadres bekend is in ons systeem.
Ontvang je geen e-mail, ook niet in je spambox? Controleer dan of je met een ander e-mailadres een account hebt aangemaakt. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn elke werkdag van 8.00 - 17.00 uur bereikbaar via de chat en telefonisch op 088-5226888.
Geen toegang tot e-mailadres?
Heb je geen toegang tot het e-mailadres? Maak dan een nieuw account aan. Zijn er nog geldige licenties gekoppeld aan het vorige account? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Account geblokkeerd?
Is je account geblokkeerd? Dan vind je hier meer informatie.